کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی در غرب تهران

کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی

کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی


کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی یک امر اساسی و ضروری برای بازیابی توانایی ها پس از سکته می باشد. با توجه به شرایط کرونا و… ممکن است فرد قادر نباشد که چند روز در هفته در مراکز کاردرمانی حضور یابد. با توجه به زمان طلایی ۶ ماهه پس از سکته مغزی، هیچ فرصتی نیز برای از دست دادن باقی نخواهد ماند. بنابراین کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی بهترین راهکاری است که برای این افراد وجود دارد. مرکز ما این امکان را فراهم نموده است که در غرب تهران، از خدمات هوم ویزیت و مداخلات درمانی در منزل بهره مند شوید. شما با بر قراری تماس می توانید با بهترین درمانگران از مداخلات بسیار موثر برای بهبودی خود و عزیزانتان استفاده کنید.

کاردرمانی و سکته مغزی

کاردرمانی یک بخش مهم از بهبودی و توانبخشی شماست. این مداخلات شامل یادگیری مجدد فعالیت های روزمره است تا شما را قادر به داشتن یک زندگی کامل و مستقل کند. ما به شما کمک می کنیم تا مهارت هایی که برای انجام فعالیت های روزمره خود نیاز دارید را بدست آورید.

کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی می تواند به شما در بازگشت به کار، بدست آوردن استقلال و انجام فعالیتهای تفریحی و سرگرمی کمک کند. همچنین کاردرمانگران ما وسایل کمکی که ممکن است نیاز داشته باشید را برای شما تجویز کرده و نحوه استفاده صحیح از آن را به شما آموزش می دهند.

اهداف کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی

کاردرمانگران‌ ما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در منزل شما حضور می یابند. با انجام مداخلات در منزل این امکان برای شما به وجود می آید که با وجود محدودیت ها، از زمان طلایی ۶ ماهه برای بهبودی و بازیابی توانایی های خود، استفاده کنید.

کاردرمانی در منزل بیماران سکته مغزی اهداف زیر را دنبال می کند:

بهبود کیفیت زندگی

از اصلی ترین اهداف کاردرمانی، بهبود کیفیت زندگی می باشد. کاردرمانگران به بیماران کمک می کنند تا توانایی های حسی و حرکتی خود را در طول دوره نقاهت بعد از سکته مغزی بهبود بخشند.‌ بنابراین بیماران می توانند مهارت های ارزشمندی از جمله نظافت، استفاده از کامپیوتر و آشپزی و… را دوباره بیانوزند. با این مهارت ها، افراد دچار سکته مغزی می توانند به زندگی عادی خود برگردند.

یادگیری استراتژی ها برای غلبه بر چالش ها، از اهداف کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی

کاردرمانگر ما همچنین به بازماندگان می آموزد که چگونه با روش جدید حرکت و دامنه حرکتی خود سازگار شوند. آنها استراتژیهای عملی مانند نحوه تقسیم یک فعالیت پیچیده را به قسمتهای کوچکتر آموزش می دهند. سپس هر قسمت را تمرین می کنند تا زمانی که بیمار بتواند کل توالی فعالیت را انجام دهد. همچنین استراتژی های ذخیره انرژی را به بیمار می آموزند. برای این منظور روی حرکات و عملکرد دست این افراد به صورت تخصصی کار می شود. به علاوه کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی از تثبیت الگو های نادرست دست و پا جلوگیری کرده و سعی می کند عملکرد آنها را به حالت مطلوب برساند.کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی

مناسب سازی فضای خانه و محل کار متناسب با نیازها

بخشی از درمان شامل کمک به بیماران و خانواده هایشان برای ایجاد تغییر در خانهو محل کار می باشد. این تغییرات شامل نصب میله هایی در حمام و سرویس بهداشتی، ثابت کردن فرش ها و موکت ها برای جلوگیری از لیز خوردن و… می باشد. این تغییرات با نظر کاردرمانگر، بیمار و خانواده وی انجام می گیرد.

بازگشت به کار و فعالیت های معمول و کنار آمدن با چالش ها

کاردرمانگرها همچنین به چالش های ناشی از سکته مغزی می پردازند. اینها ممکن است شامل چالشهای جسمی، شناختی و احساسی باشد. آنها به بیماران کمک می کنند فعالیتهای مورد نیاز خود را شناسایی کرده و سپس راهکارهایی به آنها ارائه می دهند. کاردرمانی در منزل برای سکته مغزی کمک می کند که فرد به سطح فعالیت و مشارکت اجتماعی قبلی خود بازگردد.

ارتباط با ما جهت دریافت خدمات کاردرمانی در منزل

تلفن تماس:  09104588210

آدرس: تهران، میدان ونک، مجموعه پزشکی و توانبخشی رایهان

مطالب مرتبط:

فیزیوتراپی در منزل بیماران ضایعه نخاعی ؛ منطقه غرب تهران

 

دسته‌بندی نشده

سکته مغزی در غرب تهرانکاردرمانی در سکته مغزیکاردرمانی در منزل برای بیماران سکته مغزیمداخلات کاردرمانی برای بیماران سکته مغزی در غرب تهرانهوم ویزیت اردرمانی برای بیماران سکته مغزیهوم ویزیت کاردرمانی در غرب تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *