فیزوتراپی در یزد

فیزوتراپی در یزد


فیزیوتراپی در یزد

فیزیوتراپی در یزد، فیزیوتراپی پویا ، نیاز امروز جامعه ی رو به پیری ایران

به طور حتم افراد در طول سال به دلیل فعالیت های طولانی مدت و افزایش ساعات کاری دیگر کمتر زمانی برای بررسی سلامت جسمی و توانایی های حرکتی خود پیدا می کنند .  زمانی که از شدت درد رنجور نشده باشند ، از مراجعه به یک متخصص اجتناب می کنند. این جاست که اهمیت جایگاه فیزیوتراپیستی که آشنا با اصول به روز تمرین درمانی و مداخلات الکتروتراپی نوین باشد برای جامعه ضروری می باشد. فیزوتراپی در یزد از اصول روز تمرین درمانی و مداخلات اکتروتراپی نوین آگاه هست.

کار فیزیوتراپیست چیست؟

فیزیوتراپی چیست و چه نقشی در سلامت بدن ایفا می کند؟

فیزیوتراپیست در حقیقت با دانشی که از آناتومی ، آسیب شناسی ، فیریولوژی ، آنالیز حرکات بدن(کینزیولوژی) ، فیزیک بدن ، بیماری های ارتوپدی و عصبی شایع ، مداخلات و تجهیزات به روز الکتریکی(الکتروتراپی) ، تمرین درمانی ، اصول بازتوانی دارد می تواند برنامه مناسب و تخصصی ای  برای درمان مراجعه کننده فراهم آورد.

فیزیوتراپی در چه مواردی توصیه می شود ؟

اغلب تصور جامعه از تجویز فیزیوتراپی به موارد شکستگی ها و پارگی و مواردی از این دست محدود می شود در حالیکه فیزیوتراپی در مواردی همچون مشاوره برای تمرین درمانی اصولی و بدنسازی (فیزیوتراپیست های ورزشی) ، اختلالات عصبی اسکلتی (سکته مغزی ، ضربه مغزی ، ضایعه نخاعی و…) اصلاح وضعیت های نامناسب ستون فقرات و آمادگی ورزشکاران حرفه ای برای مسابقات و بازتوانی قلبی ریوی و سلامت سالمندان خدمات ارایه می کند.

 فیزیوتراپی پویا و هدفمند . تلاشی که در فیزیوتراپی یزد به دنبال ارایه آن هستیم

فیزیوتراپی مبتنی بر تمرین درمانی در کنار استفاده مناسب از تجهیزات فیزیوتراپی با همکاری جوانان با دانش و به روز این رشته در کنار استفاده از مشاوران با تجربه ارمغانی است برای بهبود کیفیت سلامت عمومی جامعه که در این راه با نظرات و پیشنهاداتتان ما را در پیمودن هرچه سریعتر این مسیر  یاری می رسانید.

خدمات قابل ارایه در فیزیوتراپی یزد

فیزیوتراپی بیماران سکته مغزی ، ضربه مغزی

فیزیوتراپی مراجعان ارتوپدی (پارگی رباط ها ، عضلات و تاندون)

فیزیوتراپی مراجعان ارتوپدی مفاصل (آرتروز ، تعویض مفصل ، دررفتگی)

فیزیوتراپی سلامت سالمندان

مشاوره تمرین درمانی

فیزیوتراپی در منزل

ارجاع به متخصص مربوط در موارد نیاز

 

فیزیوتراپی و بهبود سلامت سالمندان

توانبخشی و فیزیوتراپی سالمندان ؛ زمینه های مداخلات و اهداف آن

نقش برنامه ریزی پیگیرانه در موارد تمرینی سالمندان توسط فیزیوتراپیست و هم چنین مشاوره برای انجام بهتر و مستقل تر فعالیت های روزانه از اهداف فیزیوتراپی یزد در مجموعه ما می باشد. بررسی ها ی ماهیانه از نظر پزشکی نیز در موارد مورد نیاز توسط متخصصین رایهان انجام می گردد.

تمرین درمانی پیش رونده آسیب های ورزشی

بسته به نوع ورزش حرفه ای فرد ، فیزیوتراپیست در تلاش برای تسریع مدت زمان بهبودی ، انجام تمرین درمانی مناسب برای کاهش احتمال آسیب مجدد ، افزایش بازتوانی عضلات موثر ورزشکار، برای رسیدن به بهترین نتیجه حاصل می باشد.

فیزیوتراپی در منزل

خدمتی دیگر فیزیوتراپی یزد برای مواردی نظیر سکته مغزی ، ضربه مغزی ، ضایعه نخاعی و شکستگی ها  که امکان حضور شخص در مراکز درمانی وجود ندارد می باشد که مجموعه فیزیوتراپی یزد با دارابودن تجهیزات مناسب ، محیطی مشابه مراکز درمانی را برای فرد ایجاد می کند.

 فیزیوتراپی رایهان در استان یزد

شما می توانید با تماس با مجموعه رایهان از خدمات فیزیوتراپی زیر نظر بهترین و به روزترین  فیزیوتراپیست های استان استفاده کنید. می توانید از خدمات مشاوره ای در این زمینه هم با کارشناسان ما صحبت کنید.

دسته‌بندی نشده

فیزیوتراپی در یزد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *