فیزیوتراپی در منزل بیماران سکته مغزی ، منطقه غرب تهران


فیزیوتراپی در منزل بیماران سکته مغزی یکی از بهترین شیوه های حمایتی برای شخصی که دچار سکته مغزی شده است. هدف این نوع درمان، مقابله با محدودیت های جدید در زندگی بیمار است. مواردی که غالباً توسط خود فرد دچار سکته مغزی و همچنین مراقبان و خانواده حس می شود. این موارد شامل تغییرات جسمی، عاطفی و رفتاری پس از سکته مغزی می باشد. یکی از فواید فیزیوتراپی در منزل، درگیر شدن خانواده در روند درمان است. به این طریق خانواده بیمار در جریان تمام شرایط فرد و برنامه درمان او قرار می گیرد. در ادامه بیشتر با فواید دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل آشنا خواهید شد.

چرا فیزیوتراپی در منزل بیماران سکته مغزی از اهمیت ویژه ای در پروسه بهبودی آن ها برخوردار است؟

پس از ترخیص از بیمارستان، انجام مداخلات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی ضروری است. به خصوص در روزهای اول پس از حادثه، بسیار لازم است این مداخلات به صورت روزانه دریافت شوند. بنابراین فیزیوتراپی یک راهکار بسیار موثر برای بهره مندی از این مداخلات زودهنگام است. زیرا جابه جایی هر روزه به کلینیک برای بیمار سکته مغزی سختی، صرف انرژی، وقت و هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این آرامش و سازگاری بیمار در محیط منزل تاثیر بسزایی در بهبود سریع تر شرایط مغزی او دارد. پس لازم است یک برنامه فیزیوتراپی قوی در خانه را برای حرکت به سمت بهبودی پیش بگیرد.

مداخلات فیزیوتراپی در منزل برای بیماران سکته مغزی

مغز برای شروع و ادامه روند بهبودی به دریافت تحریکات مداوم احتیاج دارد. برای بسیاری از بیماران سکته مغزی ترک منزل بسیار سخت یا حتی خطرناک است. بنابراین فیزیوتراپی در منزل یک گزینه درمانی بسیار کارآمد برای این بیماران به شمار می آید. شما می توانید برای دریافت خدمات توانبخشی در منزل، در منطقه غرب تهران، با ما تماس بگیرید. متخصصین مجرب ما برای ارائه بهترین مداخلات درمانی در منزل شما حضور پیدا خواهند کرد.فیزیوتراپی در منزل بیماران سکته مغزی

مداخلات درمانی فیزیوتراپی شامل:

  • ارزیابی عملکرد بیمار در منزل، شناخت محدودیت های او، و همچنین بررسی شرایط منزل.
  • آموزش حرکت و جا به جایی در منزل. شامل استفاده از وسایل کمکی متناسب با شرایط خانه و آموزش عبور از موانع موجود یا رفع آن ها.
  • آموزش جابه جایی، نشستن و برخواستن و غلت زدن در تخت خواب
  • آموزش انتقال بین صندلی، توالت، ویلچر و…
  • آموزش تمرینات ورزشی توسط فیزیوتراپی در منزل، قابل انجام با امکانات منزل بیمار
  • تمرینات هماهنگ سازی قدرت عضلات و توانایی های فرد با عملکرد او
  • ارائه توصیه هایی در مورد اعمال تغییرات لازم در تخت، صندلی و شرایط حمام و دستشویی منزل بیمار

ارتباط با ما جهت دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل:

تلفن تماس:  09104588210

آدرس: تهران، میدان ونک، مجموعه پزشکی و توانبخشی رایهان

 

تخصص هادسته‌بندی نشدهکاردرمانی

خدمات فیزیوتراپی در منزل بیماران سکته مغزی در غرب تهرانخدمات فیزیوترای در منزل برای افراد سکته مغزیفیزیوتراپی برای سکته مغزیفیزیوتراپی در منزل برای سکته مغزیفیزیوتراپی در منزل بیماران سکته مغزی در غرب تهرانهوم ویزیت فیزیوتراپی برای سکته مغزیهوم ویزیت فیزیوتراپی در غرب تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *